טיול הקרוואנים: האם זה באמת שווה?

אני יוצא לטיול קראוונים, אבל אני רוצה לוודא שזו החוויה הטובה ביותר עבורי. הדבר הראשון שעלי לעשות הוא לברר מה אני צריך לטיול. לדוגמה, אנשים מסוימים עשויים להזדקק לשק שינה ואנשים אחרים עשויים שלא. לאחר מכן, עלי לתכנן מבעוד מועד אילו ארוחות נכין ואיזה אספקה נצטרך. אם יש עוד משהו שתרצו להביא אתכם אז כדאי שתחליטו לפני שאתם אורזים את המזוודות. שמעתי על קרוואנים ידידותיים יותר מבתי מלון, אז זה עשוי להיות גם משהו שכדאי לקחת בחשבון!

טיול הקרוואנים

טיול הקרוואנים הוא מנהג נפוץ לנסיעה במדבר. זה נהוג במשך מאות שנים, אבל עם השינויים ברשתות החברתיות, זה נהיה יותר ויותר קשה לברר אותם. טיול קרוואנים הוא טיול בחוץ הכולל קבוצת אנשים המטיילים יחד ברכב או ברגל. המטיילים נשארים יחד רוב הזמן ומחנות לילה או יומיים בכל יום, ישנים מתחת לכוכבים ושוברים מחנה קודם כל בבוקר. מטייל אחד שנוהג בחוויה הזו יצטרך לעשות את כל שיעורי הבית שלו לפני שהם עוזבים את הבית, אחרת הם ילכו לאיבוד בניסיון לדעת מה הם עושים בזמן שהם שם. אין גם דרך לברר כמה אנשים יצטרפו אליהם או אם יהיו מטיילים אחרים בכלל

זהו סיפור על הרפתקה אליה יצאתי, בה נסעתי מבירת אתיופיה אדיס אבבה לכפר, שהיה במרחק ארבע שעות מהעיר. זה היה טיול הרפתקני שעשיתי עם חבר שלי. החלטנו לצאת לטיול קראוונים, שהיה אמור להיות גם מהנה וגם מלמד. כשהגענו ליעד, גילינו שיש מעט מאוד אנשים בעיר הזו ואף אחד מהם לא יודע לדבר אנגלית. אז לא הייתה לנו ברירה אלא לבלות את זמננו בקשר עם המקומיים וללמוד כמה ביטויים חדשים בשפה האמהרית. בהתחלה נראה היה שזה יהיה מאתגר; אבל אחרי שבילו איתם יותר זמן, הם היו כל כך מסבירי פנים ואוהבים מהנים שלעולם לא תרצו לעזוב! אם אתם מתכננים מסע, זה המקום להתחיל!  טיולי קראוונים עם אוטו קראוון הם ההרפתקה האולטימטיבית בחוץ שלעולם לא מזדקנת. אם אתה מעוניין לחוות טיול קרוואנים, הנה מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך. חלק זה דן ביתרונות ובחסרונות של טיולי קרוואנים. זהו מדריך אינפורמטיבי וחינוכי לטיולי קרוואנים. זה יעזור לך להחליט אם החוויה הזו בשבילך או לא.

שמעתם על טיול קמפינג קבוצתי, אבל מה לגבי קרוואן

קרוואן הוא חווית קמפינג או טיול קבוצתי. זה לא נפוץ כמו שהיה בעבר, אבל עדיין יש לו את המקום שלו. קרוואן הוא בדרך כלל רכב ארוך בצורת מכונית שמכיל עד 10 אנשים ורכושם בנסיעה במיקום מרכזי אחד. ההיסטוריה של הקרוואנים מתחילה במאה ה-18 בצרפת בתקופתו של נפוליאון בונפרטה. טיול קרוואנים הוא צורת נסיעה מסורתית שבה קבוצת אנשים הנוסעים יחד עוברים ממקום אחד לאחר, לרוב בעקבות מסלול בין ערים, עיירות או כפרים. טיולי קראוונים קשורים לעתים קרובות למערב הישן האמריקאי ולסרטי המערבונים ותוכניות הטלוויזיה הרבות שנעשו על אותה תקופה. קראוונים שימשו באופן שונה על ידי קבוצות נוודים ומגלי ארצות, או כקרונות אספקה עבור משלחות צבאיות. הקרון היה אמצעי התחבורה העיקרי של רוב הנוסעים בין ערים במרכז אסיה עד להכנסת מסילות הברזל בסוף המאה ה-19. הדרך הטובה ביותר לחוות את התרבות של מקום היא לנסוע אליו. מטייל צריך לדעת למה הוא או היא יכנסו לפני שהוא מזמין מלון, טיסה וכל סידורי נסיעה אחרים.

להלן כמה מהשאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם מתחילים בטיול הקרוואן שלכם:

  • האם יש לי את הציוד המתאים לטיול הקרוואן שלי?
  • באיזה מזג אוויר אני צפוי להיתקל במסע שלי?
  • כמה כסף אני רוצה להוציא בזמן נסיעה?
  • לאן עלי לצאת לטיול הקרוואנים שלי?

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים