יום הולדת בספא

הגיע יום ההולדת של בן\בת הזוג ואתם רוצים לעשות עבורם משהו מיוחד.. כל שנה אתם חוגגים באותה הדרך, הולכים למסעדה בנאלית ואולי רואים איזה סרט במיטה. לא הגיע הזמן לשדרג? לשבור שגרה? לעשות משהו כיפי ורומנטי? משהו שיקרב ביניכם, שישחרר אותכם מהמתחים של חיי היום-יום, משהו שירגיע אתכם ושתצאו ממנו כמו חדשים. נשמע טוב לא? נשמע כמו פלמינגו ספא חיפה.

 

ספא זוגי בצפון

חיפשתם את המתנה המושלמת ליום ההולדת של בן\בת הזוג… מצאתם! אנחנו שמחים לספר לכם על פלמינגו ספא בחיפה. פלמינגו ספא הוא ספא רומנטי ואינטימי בלב הכרמל השקט, והוא מתאים במיוחד לזוגות. הספא מציע מגוון חבילות זוגיות, ביניהם חבילות ספא וחבילות אירוח, הכוללות לינה במלון בו ממוקם הספא. בפלמינגו ספא תוכלו להתאים ולהרכיב את חבילת הספא הייחודית והמושלמת עבורכם, לפי צורכם ורצונכם האישי.

 

חבילות ספא

חבילות ספא זוגיות בפלמינגו ספא חיפה מתחילות מחבילות בסיסיות וניתן לשדרג אותן לפי רצונכם. משך העיסוי נע בין 30 ועד ל90 דקות, ואת העיסויים עצמם גם ניתן לשדרג, לעיסויים כגון עיסוי אבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק, כוסות רוח, ארומתרפיה ועוד. מעבר לסוג העיסוי ומשכו, ניתן להתפנק גם בחדר במלון למספר שעות, ואף חדר ללילה. החדרים גם הם לבחירתכם- תוכלו לבחור בין חדר מלון קלאסי, לבין חדר דלוקס, הכולל אמבטיית ג'קוזי מפנקת ונוף מרהיב לים. אצלנו בפלמינגו ספא יש אינסוף אפשרויות לשדרוגים ותוספות- מעיסויים מיוחדים וחדר במלון ועד ארוחות בוקר, שוקולדים ושמפניה.

אז למה אתם מתלבטים? התקשרו עכשיו והתאימו את החבילה המושלמת לספא ליום הולדת.

פלמינגו ספא חיפה ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה- 052-8830083

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים