סליקה – לקבל תשלום בכל מקום שאתם נמצאים

אחד השינויים המשמעותיים ביותר שאירעו בעשור-שניים האחרונים, זו היכולת של בעלי עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים לקבל תשלום מלקוחות בדרכים שונות, בכל מקום ובכל זמן, באמצעות כרטיס אשראי.

אם בעבר, היכולת הזאת היתה מאוד מוגבלת, שכן לא היתה מערכת שתקלוט את הנתונים של הכרטיס, אזי שהיום המערכות קיימות ויש אפשרות להשתמש בהן בצורה נוחה וזמינה. בין אם זה באופן פרונטאלי ובין אם זה באופן און ליין.

מדובר על מערכות סליקה של כרטיסי אשראי שקולטות את הנתונים של הכרטיס, ובכך מתאפשר לאשר את ביצוע העסקה. בשביל שיהיה ניתן לעשות זאת, על בעל העסק או בעל המקצוע להתחבר אל מערכת סליקה וכמובן לאפשר ללקוחות שלו לשלם בכרטיס אשראי.

לפני שנסביר מדוע זה משתלם ואיך זה יכול להגדיל משמעותית את נפח העסקים והמחזור הכספי של בעלי עסקים ומקצוע, חשוב להבהיר, היום גורמים עסקיים קטנים וגדולים משתמשים במערכות אלו. גם מי שמתעסק בביצוע עבודות ללקוחות מהבית או אפילו מדוכן בקניון מתחבר אל מערכת סליקה. זה יכול להקל על הלקוחות שלו לרכוש אצלו מוצרים ושירותים וכמובן מקל עליו באופן דרמטי לבצע עסקאות בסדרי גודל שונים.

 

מדוע זה משתלם?

הרעיון של סליקה הוא מאוד פשוט. מתחברים אל המערכת, ואז בכל פעם כשלקוח רוצה לשלם בכרטיס אשראי, המערכת בוחנת את פרטי הכרטיס במהירות, ומאשרת את ביצוע העסקה. התשלום עובר אל בעל העסק או המקצוע, והעסקה מתבצעת.

בהיעדר מערכת סליקה, לא ניתן להשתמש בכרטיס אשראי. אפשר לבצע עסקאות בשיטות אחרות, בין אם זה במזומן, צ'ק, או באמצעות אפליקציות שונות. בזמן שהאופציה של מזומן היא אפשרית ונוכחת, הרי שמעט מאוד בעלי עסקים ומקצוע ירצו לעבוד עם צ'קים בימינו, ושימוש באפליקציות קיים בעיקר בקרב בעלי מקצוע או עסקים קטנים. מרבית העסקים לא משתמשים בהן.

מערכות סליקה יוצרות אפשרות לבעלי עסקים ומקצוע לספק מוצרים ושירותים בכל מקום ולקבל עליהם תשלום באופן מיידי. בין אם זה בדוכן בקניון, בין אם זה בפסטיבל או יריד, בין אם זה בבית לקוח ובין אם זה בכל מקום אחר. בצורה כזו אפשר לנהל עסק באופן הרבה יותר רחב, מתקדם וכמובן נכון מבחינה כלכלית.

 

מה חשוב לדעת על מערכת סליקה?

כל מי שמבקש להתחבר למערכת סליקה צריך לדעת מספר דברים. למשל, המערכת חייבת להיות מאובטחת ולספק את התנאים האופטימאליים בהיבט זה, על פי תקנים הקיימים בתחום. זאת על מנת שהמידע של הלקוח ושל בית העסק לא ידלפו החוצה.

דבר נוסף שחשוב לדעת, מכל עסקה שמבצעים במערכת הסליקה, אחוז מסוים עובר לחברה כעמלת סליקה. לכן חשוב לבדוק ולדעת אילו עמלות החברות השונות גובות והיכן הכי משתלם לבצע את הסליקה של בית העסק.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים