דילים לחול – איך בוחרים דיל טוב ומתי זה אפשרי

כשאנחנו מתעניינים בחופשה בחו"ל, עומדות בפנינו אופציות שונות ומגוונות, לא רק מבחינת היעדים אליהם אנחנו יכולים לטוס אלא גם מבחינת אופי וסגנון הטיול וכן מבחינת העלויות שנידרש לשלם עבור הנסיעה.

באופן טבעי, אנחנו יכולים לצאת לחופשה ביעד מסוים על פי הבחירה שלנו, כשאנו מארגנים הכל בעצמנו, טיסה, בית מלון, השכרת רכב או כרטיסים לתחבורה ציבורית ועוד. זו אופציה שאנשים רבים בוחרים בה, מאחר וזה פותח בפניהם אפשרויות לחופשות ונופשים ביעדים שונים ומגוונים.

אך קיימת אופציה נוספת המאפשרת לנו להפחית בעלויות, ליהנות מחופשה ביעדים שונים וגם ליהנות מתנאים אטרקטיביים. מדובר באופציה של חיפוש דילים ליעדים מסוימים, כאשר הדיל מכיל רכיבים שונים אשר נרכשים בחבילה אחת, במקום בנפרד. זה יכול להקל עלינו בתהליך וגם לחסוך במידת מה בעלויות.

דילים לחול היא אחת האופציות הפופולאריות בקרב ישראלים לרכישת חופשות ביעדים שונים בעולם. הרעיון הוא פשוט, מדובר בחבילה הכוללת טיסה ומלון ביעד מסוים, כשלא פעם נוסף לחבילה גם רכיבים כגון, העברות משדה התעופה למלון בהלוך ומהמלון לשדה התעופה בחזור, אפשרות להצטרף לטיולים מאורגנים שהחברה מארגנת ביעד (בתוספת תשלום), וכן אפשרויות נוספות. אם רוכשים דיל לחול, יכולים לחסוך לא מעט כסף מאחר והטיסות יוצאות זולות יותר, ובדרך כלל עלות החדר בבית מלון בדיל, הוא זול יותר מאשר אם מזמינים את החדר בנפרד.

 

איך אפשר לבחור דיל בצורה טובה

על מנת לבחור דיל לחול בצורה טובה, צריך תחילה לבדוק לאילו יעדים אנחנו יכולים למצוא דילים שיתאימו לנו. לא לכל יעד אפשר למצוא דיל, יחד עם זאת, במהלך השנים כמות היעדים גדל והפך להיות מגוון יותר. בדרך כלל מדובר על יעדים קרובים, קרי אירופה ולא מדובר על יעדים רחוקים, כגון ארה"ב או המזרח הרחוק. בין היתר בגלל שמדובר בדיל לימים ספורים בלבד.

חשוב כמובן לבחון מה הדיל כולל והאם הוא משתלם מבחינת הרכיבים השונים אל מול נופש שאנחנו מבקשים להרכיב בעצמנו. צריך לבחון את העלויות של כל חלק בדיל, וכיצד הם יכולים להפוך את החופשה שלנו למשתלמת ומהנה.

צריך לשים לב באילו תאריכים ומועדים הדיל, האם הוא בסופשבוע או באמצע שבוע. לרוב, הדילים נמשכים בין שלושה – ארבעה ימים לבין שבוע, כשבאופן טבעי כמות הימים משפיעה על העלויות.

מתי הכי טוב לחפש דיל לחול?

ניתן למצוא דילים לחול במשך כל ימות השנה, בפרט אם מחפשים דילים ברגע האחרון, בהתראה של ימים ספורים ולעיתים אפילו בהתראה של יום-יומיים. עם זאת, סביר להניח שבתקופות פחות תיירותיות יהיה לנו הרבה יותר קל למצוא דילים, הן בגלל שהביקוש אליהם יורד וכן יש יותר מקומות בבתי מלון ובטיסות. לכן, אז נוכל למצוא מגוון אפשרויות רחב יותר.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים