צימרים זולים בצפון לכל אחד

 

צימרים זולים בצפוןהצפון נמצא כאן מעבר לפינה. כולו מלא בטבע מתפרץ, אטרקציות, קולינריה, תרבות וחוויות. החופשה המושלמת מכל הבחינות והכל במרחק של שעה וחצי מהמרכז. אחת מהאופציות הראשיות לנופש בצפון הוא בצימר מפנק. לכל הדעות, זוהי רמת האירוח הגבוהה ביותר וכולם שואפים לחוות אותה. אלא שמשום מה, יצא שם רע לענף הצימרים בכל הנוגע למחירים. כאילו נופש בצימרים הוא רק לעשירים.

למעשה, הדבר הפוך לחלוטין. ישנם כל כך הרבה צימרים ברמה גבוהה ביותר אשר כל אחד ואחת יכול לבוא לנפשו בהם. אזור הצפון עתיר בצימרים מסוגים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא צימרים זולים בצפון אם רק יעשה זאת נכון ובחכמה.


איך למצוא צימרים זולים בצפון?

כמה דברים משפיעים על מחיר הצימר ולכן יאפשרו לכם לנסות ולאתר צימרים במחירים נוחים. נתחיל בנושא הריכוז של הצימרים. הכוונה היא שאם יש אזור ספציפי ומצומצם בו ישנם הרבה צימרים שונים, הרי שכוחות השוק והתחרות יכתיבו מחירים  נוחים יותר. בצפון יש הרבה ישובים בהם כמות נכבדה של צימרים ולכן יתכן ותוכלו למצוא משהו המתאים לכיס שלכם.

בנוסף, יש את עניין העונות. יותר נכון 'סוף העונה', בצימרים זה מתבטא בתקופה המגיעה אחרי 'התקופות המפוצצות' בדרך כלל אחרי יולי- אוגוסט או אחרי החגים. כדי שהצימרים לא יעמדו ריקים, בתקופה פחות  מבוקשת, הרי שרבים מבעלי הצימרים בוחרים להוריד מחירים. כנ"ל הדבר נכון גם לגבי תקופת החורף. אף על פי שהצימרים ערוכים ומוכנים לשהיית חורף בהם וברבים מהם אפילו יש בריכה מחוממת, באופן מסורתי, תקופה זאת פחות עמוסה ולכן ניתן למצוא בה מחירים טובים יותר.

אותו העיקרון פועל גם על 'דילים של הרגע האחרון'. גם כאן, בעלי הצימרים חוששים שמא בסופו של דבר הצימר יהיה ריק וכדי להבטיח שיהיה מלא, ודאי כשהזמן נוקף, הם מוכנים להתגמש קצת מבחינת המחיר. ולבסוף, חשוב לזכור שמחירי סוף השבוע גבוהים יותר מאשר אלו של אמצע השבוע, למרות שאין שוני בין השירות ורמת האירוח. כך, שאם אתם ספונטניים או שמתאפשר לכם לצאת לנופש במהלך השבוע עצמו – תרוויחו צימרים זולים בצפון.


צימרים זולים בצפון – כל סוג נופש ובלי להתפשר

זה שאתם רוצים להשיג צימרים זולים בצפון, זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר לא על רמת האירוח ולא על סוג הצימר. חיפוש נכון באתר ומחקר קטן, יאפשרו לכם למצוא צימר מותאם במיוחד לסוג החופש שאתם מחפשים:

צימר לזוגות. רוב הצימרים מיועדים לזוגות. מרווחים אך אינטימיים, כאשר מושם דגש רב על פרטיות הצימר ועל הפינוקיי הזוגיים שבו. מיטה מפנקת, ג'קוזי מהביל, סלסת פירות ויין ונופים מדהימים. הכל כדי שהאהבה תמשיך לפרוח.

צימרים למשפחות. עוד דוגמא קלאסית שבה אנשים עדיין לא מבינים עד כמה ניתן להשיג נופש למשפחות בזול. הדלתא שתשלמו על הילדים תהיה נמוכה יחסית, בוודאי מול יציאה משפחתית לבית המלון. והאמת, לילדים לא יחסר דבר. צימרים זולים בצפון נמצאים בסמוך לאטרקציות רבים לילדים, כמו החרמון, קייאקים, ג'יפים, רכיבה על סוסים ונחלים שצפים. וכמובן, ישנה הבריכה הפרטית שרבים מן הצימרים מתהדרים בה.

מתחם צימרים או וילות לכמה משפחות. טרנד חדש שצומח וצובר תאוצה, הוא היציאה לנופש של כמה זוגות חברים או כמה משפחות קשורות., למשל כאשר ראש המשפחה מזמין את כל ילדיו הנשואים לחופשה משותפת. דבר זה מתאפשר אודות למתחמי צימרים שהוקמו ובהם כמה יחידות אירוח סמוכות, עם בריכה משותפת.

צורה אחרת ופופולארית לא פחות היא הוילות הגדולות. בכל וילה מספר רב של חדרים, כך שהיא יכולה להכיל מספר רב של אנשים. בוילות סלון רחב ומטבח משותף המאפשר שהיה נעימה, לצד פינוקים רבים כמו שולחנות משחק, ג'קוזי גדול, בריכה מחוממת, מערכות מולטימדיה, פינות מנגל ועוד דברים לחוויה מושלמת. כך מרוויחים גם נופש מרגיע וגם חברה שכיף להיות איתה.


צימרים זולים בצפון – צימרים למסיבות וחברים

צימרים רבים מאפשרים לחברים או קבוצת חברות לבוא ולנפוש יחדיו. בצימרים מספר חדרים והם מצוידים בכלל הפינוקים. רוב בעלי הצימרים מקפידים שהמסיבות לא יגלשו ויפריעו ומספקים חוויות בתוך הבית כמו שולחנו סנוקר, סלון מרווח, בריכה פרטית ועוד.

כאמור, לא חסרים צימרים זולים בצפון. צריך רק לדעת איך לחפש אותם. באתר שלנו אנחנו מסייעים לכם בכך ומערכת החיפוש שלנו, תעזור לכם בניווט ובתצוגת הצימרים– עד שתמצאו את הבחירה המושלמת עבורכם.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים