מוצרי פרסום לקידום מכירות – הדרך שלכם ללב הלקוח

דווקא היום חשוב לשמור על קשר אישי עם הלקוחות שלכם. היכנסו וגלו איך עושים זאת בעזרת מוצרי פרסום לקידום מכירות, ולמה ורדה משיא פרסומים "אשפית המתנות" תיתן לכם רעיונות ייחודיים למוצרי קדמי.

 

חשיבות הקשר האישי עם הלקוח – דווקא בימי העולם הדיגיטלי

בשנים האחרונות נראה שהעולם הדיגיטלי מקיץ אותנו מכל עבר. השיחות מול הלקוחות מתנהלות בוואטסאפ או במייל, ונראה שקשרים בין אישיים הם כבר כמעט נחלת העבר.

לכן, דווקא בימים אלו, עלינו לחזור קצת אחורה, ולחזק את הקשר האישי. אין אדם שלא אוהב שלא אוהב לקבל מתנה, והדבר גורם לכולנו להתרגש. משכך, אנחנו בשיא פרסומים דוגלים בשימור קשר אישי עם הלקוחות, שיזכיר להם בכל רגע  נתון שאתם שם לצידם.

 

לפני שמגיעים לעיקר – הכירו את ורדה

אנשים עובדים עם אנשים, ולכן – לנו חשוב שתכירו את האדם מאחורי המסך. ורדה זבריקו, הבעלים והמנכ"לית היא אומנית, אשת עסקים ומעל לכל – אישה של בני אדם.

מאחורי ורדה ניסיון של מיתוג, ייבוא ושיווק של מאות מוצרים עבור חברות גדולות במשק, וניסיון זה, לצד עבודתה כאשת פרסום, הופכים אותה לאדם האידאלי ליצירת מוצרי פרסום לקידום מכירות, אשר יהפכו את הקשר שלכם עם הלקוח לחזק מאי פעם.

 

בגלל שאתם צריכים מוצרי פרסום לקידום מכירות – מה אנחנו בכלל מציעים?

אם כן, בשיא פרסומים אנו מציעים מגוון רחב של מוצרי קידום מכירות, אשר יגרום ללקוח לקחת מכם חוויה אישית, ייחודית ושתעלה משמעותית את ערך המותג שלכם בעיניו. בין היתר, אנו מציעים את המוצרים הללו:

  • מוצרים רב חושיים – מחקרים מעידים שלקוחות זוכרים עסקים במידה ואלו מעוררים אצלם זיכרון טוב. אנו בשיא פרסומים מייצרים מארזי תבלינים, נירות ריחניים, פרלינים ממותגים, מתנות לעובדים רבות נוספות, אשר בהן ניתן להשתמש בכל אירוע.
  • מוצרים טכנולוגיים – אם אתם רוצים מוצרי פרסום לקידום מכירות שילוו את הלקוח לאורך כל היום, אנחנו כאן בשבילכם. בין היתר, אנו נייצר עבורכם אוזניות, מטענים ניידים ורמקולים עם המיתוג שלכם, ואף מציעים מוצרים חדשנים המשלבים מספר מאפיינים!
  • מוצרים מאבן ירושלמית – רוצים לפנק לקוח חשוב? אנו מייצרים מוצרים בהזמנה אישית העשויים אבן ירושלמית, בהם מוצרי יודאיקה, חנוכיות ומוצרים רבים לבחירתכם.

צריכים מוצרי פרסום לקידום מכירות? – פנו לורדה עוד היום וקבלו מוצר שהותאם במיוחד עבורכם.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים