צימרים בצפון מחירים זולים בדקה ה-90

 

צימרים בצפון מחירים זולים בדקה ה-90בעבר, אם הינו רוצים לצאת לנופש, זוגי או משפחתי, הינו פותחים חמ"ל מבצעי כחודשיים מראש. הינו מתאמים עם העבודה, בודקים וחוקרים אחרי מקומות ומזמינים זמן מראש, קונים ציוד מתאים, מתארגנים ונוסעים ואז מגיעים לצימר מותשים. למזלנו, ולא רק בעולם הצימרים, הספונטניות עדיין לא עברה מן העולם אלא אפילו התגברה. הדחפים של לעשות מה שטוב לנו כאן ועכשיו, הם המנחים אותנו והם החומה האחרונה שנותרה לנו בעולם הטכנוקרטי והקר.

 

בעולם הנופש, לספונטניות חלק רב. פתאום מתחשק לנו לצאת לנופש – ואנחנו יוצאים. בלי לשאול הרבה שאלות ובלי להתארגן יתר על המידה. פשוט קופצים ונהנים. זה יכול להיות באמצע השבוע וזה יכול להיות ניצול של חופשת סוף השבוע או חופשת גשר קצרה בין חגים. מודיעים לעבודה,  מרימים טלפון למגוון צימרים בצפון מחירים זולים אך מפנקים ויוצאים לחופשה. כל כך פשוט וקל.

 

צימרים בצפון – נופש בדקה ה-90

 

המונח 'הדקה ה-90' מושאל מעולם הכדורגל בו המשחק אורך 90 דקות ומסמן את היכולת לנצל ולשנות את המצב גם ברגע האחרון, כשהדקה הסופית נכנסת לתוקפה. כך בדיוק פועלת השיטה גם בעולם הנופש. אם אתה ספונטני ורוצה לצאת לנפוש באחד מאותם צימרים בצפון מחירים זולים, כאן ועכשיו, אתה יכול לנסות ולאתר צימרים שעדיין לא תפוסים בימים הקרובים ולהזמין לך מקום אירוח איכותי. בלי לתכנן זמן רב מראש ובלי הרבה בלאגן.

 

באופן טבעי, נופשים של הרגע האחרון זמינים יותר באמצע השבוע מאשר בסופו והרבה יותר בתקופות השנה הרגילות מאשר בחגים ובחופשות. יחד עם זאת, חשוב לדעת, כי בחיפוש נכון והתמדה, כמעט תמיד ניתן למצוא צימרים שעדיין לא תפוסים. באתר שלנו, ניתן לעשות פילוחים והגדרות, על פי זמני הכניסה וכך לבדוק ולראות אילו צימרים עדיין פנויים, אפילו בלי להרים טלפון לבעל הצימר.

 

צימרים בצפון – ביטוי גם במחיר

 

צימרים בצפון מחירים זולים, מאפיינים גם את הצימרים המציעים אירוח ברגע האחרון. באופן טבעי, אף בעל צימר לא רוצה שהצימר שלו יעמוד ריק ואם הוא רואה שיום האירוח מתקרב ואין הזמנה, הוא לרוב ייתן הנחות ומחיר טוב יותר, על מנת להכניס אורחים לצימר. כמובן, שאתם יכולים להרוויח מהסיטואציה ויש כאלו שפיתחו את השיטה לכדי אומנות ויוצאים לנופש זול, פעמים רבות.

 

לצד הסיכוי לתפוס דיל טוב באחד מאותם צימרים בצפון מחירים זולים ממילא, קיים גם סיכון. אם מצאתם באתר שלנו  צימר שאתם מאוד חושקים בו והוא כרגע פנוי, אם תמתינו עוד עם ההזמנה שלכם, אולי תרוויחו אבל מנגד, אם תחכו עוד ועוד תסתכנו שהצימר יקרוץ לגולש אחר והוא ייתפס. זה לא דבר נורא בהכרח כאמור, יש לנו באתר עוד הרבה צימרים בצפון מחירים זולים אך ברמה איכותית ועם פינוק יוצא דופן. תמיד תמצאו משהו מתאים לספונטניות שלכם.

 

צימרים בצפון – איך מחפשים את מבצעי הרגע האחרון?

 

לא תמיד בעלי הצימר יפרסמו שהם מציעים מחירי מבצע. אך אתם תוכלו לגלות זאת על ידי סינון תאריכים. במידה ותזינו את תאריכים היציאה לנופש המבוקשים ותגלו באתר, שצימר מסוים עודנו לא תפוס בתאריך מסוים, בו אתם רוצים לצאת, הרי שקיים סיכוי שתקבלו מחיר של הרגע האחרון. יחד עם זאת, הקפידו לבדוק שהצימר של הרגע האחרון, מציע את כל מה שאתם מכוונים אליו. אם חשובה לכם בריכה פרטית, אל בהכרח תתפשרו על אחד בלי כזו. המשיכו לחפש ובסוף תשיגו את מבוקשכם.

 

חשוב להבין, השם של הצימר חשוב עבור הבעלים שלהם. הם אינם רוצים תגובות שליליות וביקרות על האירוח שלהם ולכן גם אם מדובר בהזמנה של הדקה ה-90, הם ישקיעו בדיוק כמו הזמנה שנתקבלה מראש או לפני זמן רב.

 

צימרים בצפון – חבר מביא חבר

 

שיטה מעניינת נוספת למציאת דיל טוב ברגע האחרון היא כזו: אתם מנסים את מזלכם באמצעות האתר לצימר באזור בו את רוצים. למשל צימר בישוב פסטורלי בגליל העליון. אתם משוחחים עם בעל או בעלת הצימר ומסתבר לכם שהצימר נתפס לא מכבר. לא נורא. לבעלי הצימר יש מן אחווה פרטית ביניהם. הם דואגים לעבודה אחד לשני, מתוך רצון שחבריהם ידאגו להם כשהם יצטרכו. לכן, במקרים רבים ולבקשתכם, הם ימליצו לכם על חברים ומכרים שלהם, להם יש צימר פנוי בתאריך אותו אתם מבקשים.

 

במקרה כזה, חזרו לאתר ובדקו את הצימר. הביטו בתמונות ותתרשמו מאיכות שלו וגלו בדיוק מה מקבלים. אל תסמכו רק על המילה של החבר של בעל הצימר. כמובן, שבאתר גם תקבלו מחירים טובים.

 

באתר שלנו, תמצאו צימרים בצפון מחירים זולים, לכל סוגי החופשות ובכל התאריכים. אולם אם קפצה עליכם הספונטניות ואתם רוצים לקפוץ על הזדמנות, יכול להיות שנופש של הרגע האחרון הוא הטוב ביותר עבורכם ותמצאו אצלנו אפשרויות רבות לכך.

 

 

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים