טיפים לסגירת ביטוח נסיעות לקבוצות

מתכננים לטוס לחו"ל ביחד עם בני משפחה או חברים קרובים? ההתרגשות ככל הנראה בעיצומה הרי מדובר על טיול שהוא בקונספט קצר אחר. לטייל ביחד עם אנשים שאתם אוהבים זה כיף, אך חשוב מאוד שתוכלו לטייל מבלי לחשוש. על מנת שתחסכו לעצמכם דאגות מיותרות יהיה עליכם לדאוג לביטוח נסיעות בתוקף. כל אחד מהנוסעים צריך שיהיה לו ביטוח נסיעות לחו"ל שיאפשר לו לנצל את הטיול בצורה הכי טובה שיש. ביטוח נסיעות לקבוצות אפשרי ברוב חברות הביטוח, הרי מדובר כאן על אינטרס משותף. הכנו לכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לסגור ביטוח נסיעות משותף לכל הקבוצה יחד.

 

התאמת הביטוח ליעד החופשה

יחד עם קבוצה של אנשים תוכלו למצוא את עצמכם טסים לכל מיני יעדים שונים בעולם. יש כאלה שמעדיפים לטוס לחופשה קלאסית באירופה, אחרים יעדיפו לטוס למקומות אקזוטיים אחרים. לא משנה לאן אתם טסים, יהיה עליכם לדאוג שהביטוח יהיה מתאים ליעד שאליו טסתם. הרי ביטוח נסיעות לקבוצות חייב להיות ביטוח שמכסה אתכם מבלי שתצטרכו לשבור את הראש. אם תרצו להפעיל את הביטוח, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להתקשר לחברת הביטוח. לא תמצאו את עצמכם מתעסקים עם עוד אלמנטים אחרים של בירוקרטיה שרק יתישו אתכם. זה יקרה ברגע שהביטוח יהיה מתאים ליעד שאליו אתם עומדים טוס בחופשה הקרובה.

 

השתמשו בכוח שיש לכם כקבוצה

בתור קבוצה של אנשים יש לכם כוח משמעותי מאוד מול חברת הביטוח שעומדת מולכם. זה לא משנה אם את הביטוח אתם מתכננים לסגור דרך חברת פספורט קארד או כל חברת ביטוח אחרת. הכוח שלכם כקבוצה הוא שאתם מתכננים לסגור בעת ובעונה אחת ביטוח נסיעות למספר רב של אנשים. מהסיבה הזאת חברת הביטוח מצידה תעשה כל מה שאפשר בשביל לספק לכם מחיר אטרקטיבי. אל תגיעו נעולים על חברת ביטוח מסוימת ואל תסגרו ביטוח נסיעות מבלי להשוות מחירים. חבל שלא תנצלו את הכוח המשמעותי שיש לכם בידיים בתור קבוצה של אנשים. הרי מאוד יכול להיות כי בפעם הבאה לא יהיה לכם את הכוח הספציפי הזה.

 

התאימו את הביטוח לכל נוסע בנפרד

כל נוסע מתוך הקבוצה הוא עולם שלם בפני עצמו, ולכן נדרשת התאמה מדויקת. אל תיקחו על עצמכם את האפשרות לסגור לכולם את ביטוח הנסיעות מבלי שהם יעשו דבר. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר אישי, כזה שכל אחד צריך להתאים אותו עבורו. אם ביטוח הנסיעות לא יהיה מתאים זה יוביל אתכם למצב שבו הוא לא יכסה אתכם באמת. לכן אחרי שקיבלתם הצעת מחיר על ביטוח נסיעות לקבוצות תבקשו מכל אחד לדבר עם חברת הביטוח. כל מבוטח יוודא כי הביטוח שיהיה לו יהיה הביטוח שהכי מתאים למצב שבו הוא נמצא באותו הזמן.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים