החוויה השלמה: צימרים בצפון עם בריכה זולים ואיכותיים

 

צימרים בצפון עם בריכה יתרון בולט אחד ומיוחד, אשר נכנס בשנים האחרונות לצימרים רבים, מצליח לעלות את הנופש בצימרים לרמה גובהה עוד יותר. אם בעבר, הינו יוצאים לנופש בבתי המלון על מנת לנפוש גם בבריכה הצמודה, הרי שכעת, רבם של הצימרים האיכותיים, מתהדרים בבריכה פרטית הצמודה לצימר. רק בשבילכם ורק בשביל ההנאה שלכם. צימרים בצפון עם בריכה זולים, איכותיים רומנטיים או משפחתיים – נהיו הבחירה של המבקשים נופש פרטי לצד הנאה שלמה.

 

בריכה פרטית בצימר VS. בריכה במלון

 

לצימרים רבים, עד לשנים האחרונות, היו מעלות רבות. שקט ושלווה, פינוקים, רמת אירוח גבוהה והרבה נוף מסביבם. מה שהיה חסר במיוחד, היו האטרקציות שבתוך הצימרים. עוד נגיע למהפכה שקרתה בענף הזה, תכף בהמשך. מנגד, היו בתי המלון, שם היו אטרקציות בתוכם, כשהבולטת ביותר, הייתה הבריכה. אלא שהבריכה, למעשה, לא משכה רק אתכם. היא משכה את כלל אורחי המלון. גברים נשים וטף. הבריכה הפכה לאזור שהיית מגיע לבלות בו אבל בו בזמן, המקום בו הרעש וההמולה החזקים ביותר. בריכה ציבורית במלוא מובן המילה. ודאי שיש אנשים שאוהבים את זה אבל רובנו, הרי מחפשים בנופש שלנו גם שקט ושלווה ורצון להירגע. את אותה רגעה ושקט נפשי – בריכות המלון לא יכלו לספק

 

המהפך של הצימרים

 

כל זה משתנה, כאשר הצימרים משדרגים את עצמם לדבר הבא – בריכה פרטית לצימר ולנופשים בו. צימרים רבים, התחילו להשקיע בבניית מתחם בריכה צמוד לצימר, מפואר ומאובזר, ברמה גבוהה הרבה יותר ממה שהיה מוכר לנו. הבריכה, לרוב מוסתרת מעיני הציבור הרחב, הייתה כעת לשימושם הפרטי של אורחי הצימר ושימשה אותם, איך ומתי שרצו. בלי תלות בשאר האורחים, בהחלטות ההנהלה וכד'. רוצים רחצה מוקדמת בבוקר- בבקשה. הרגעות בבריכה בשעת לילה – גם זה נתון לכם באופן פרטי לחלוטין.

 

הבריכה אומנם אינה גדולה כמו במלון אבל אין בכך כל צורך. רק אתם שם וכל הבריכה נתונה רק לכם ולשימושכם. מצד שני, הבריכות מפוארות מאוד וניכר שמושקע בהם החשיבה והפינוק המאפיינים את הצימרים האיכותיים. כך, בעשרות צימרים בצפון עם בריכה זולים משמעותית- אתם מקבלים שדרוג אדיר לחופשה שלכם. גם רוגע, פרטיות ואינטימיות, גם מיקסום של נופש מפנק וגם שעות של הנאה וכיף בתוך הצימר עצמו, בלי לצאת ולשוטט מחוצה לו.

 

לשחות תמיד ברמה הגבוהה ביותר

 

גם איכות הבניה של הבריכה והפאר המקיף אותה, הם לרוב המילה האחרונה בתחום. אבל לא רק האיכות של הבריכה עצמה אלא גם הדאגה לכל מה שמסביב. ראשית, ישנה הקפדה יתרה על ניקיון הבריכה. אין מה להשוות בינה לבין כל בריכה שאתם מכירים. חלק זה נובע מהעובדה שגודל הבריכה מאפשר את ניקוייה בין האורחים שעזבו לאורחים החדשים וכן בשל העובדה, שאת הבריכה לא מציפים 'כל עמך בית ישראל' אלא רק אתם.

 

חשובה מכך, היא העובדה שרוב הבריכות גם מציעות מערכת חימום של המים וחלקם אף קירוי ואיטום מיוחדים לבריכה- מעין בועה. כל זה מאפשר לבריכה להיות פעילה עבורכם בכל מזג אוויר ובכל טמפרטורה. המים תמיד חמים ומזמינים לשחייה, כך שאת החוויה של שחיה בצפון בחורף גשום, בנוחות ובצורה נעימה וחמימה, תוכלו להשיג רק עם הגעתם לאותם מאחד צימרים בצפון עם בריכה זולים ואיכותיים.

 

הרבה יותר מבריכה

 

הבריכה כאמור מספקת לנו  לא רק אפשרות לטבילה במים וכיף, הנאה, משחק ורוגע. היא גם מהווה לעיתים את מרכז הצימר. כמובן, שניתן להתפנק בכלל מתחם הצימר אך הבריכה הפרטית כאילו קורצת ואומרת לנו- בשבילכם אני פה. גם את זה הבינו התיירנים ובעלי הצימרים והם אבזרו את הבריכה וסביבתה בהתאם. ריהוט גן וריהוט מפנק כמו נדנדות גן וערסלים במגוון סגנונות, מעטרים את שפת ובריכה ומאפשרים ליהנות ממנה גם אם אתם לא במים.

 

את חוויית המים ניתן להשלים גם באמצעות הג'קוזי הפרטי, הנמצא בדרך כלל קרוב לבריכה ומאפשר התרגעות מסוג אחר. חלק מן הצימרים מציעים גם שירותי ספא ועיסויים מפנקים, לצד הבריכה ולהשלמת החוויה, בסביבת הבריכה גם נמצאים פינות מנגל וברביקיו, מערכות מולטימדיה להשמעת מוזיקה והקרנת סרטים, משחקי שולחן כמו הוקי אוויר, שולחנות כדורגל, טניס שולחן, ושולחנות סנוקר ועוד.

צימרים בצפון עם בריכה


בפנים או בחוץ ההנאה מושלמת

 

יש צימרים בצפון עם בריכה זולים ומפנקים, אשר הבריכה נמצאת ממש בתוך הצימר עצמו ולא חשופה לחוץ. ישנם צימרים בהם הבריכה נמצאת מחוץ לצימר ויש להם ייחודיות יוצאת דופן אם היא משקיפה לנוף מרחיב לב. בין אם אתם יושבים בבריכה עם כוס יין לבן, בין אם אתם עושים על האש ליד, צפים על מזרון וקוראים או פשוט נהנים מהשחייה, החוויה שמזמנים צימרים בצפון עם בריכה זולים ומפנקים שכאלו – תהיה הטובה והשלמה ביותר.

 

באתר שלנו תמצאו צימרים בצפון עם בריכה זולים ונגישים לכל כיס אך מצד שני ברמה הגבוהה ביותר. פשוט תבחרו ותתחילו לחתור לעבר הנופש המושלם שלכם.

 

 

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים