הו כנרת שלי – צימרים זולים בכנרת

 

צימרים זולים בכנרתמשוררים כתבו עליה שירים. קדושים ודמויות היסטוריות חיו סביבה, היא הייתה מקור המים העיקרי של המדינה לאורך שנים רבות ובכלל, גובה פני המים שלה, המועבר מידי פעם בחדשות, הוא לעיתים המשפיע גם על גובה המורל הלאומי שלנו. הכנרת, הימה הגדולה בישראל, זו המשלבת נוף עוצר נשימה עם שלל אטרקציות ואפשרויות פנאי ובילוי ייחודיים – ממשיכה לשמור על מקומה כאחד האתרים המתוירים ביותר בישראל.

בשנים האחרונות, קרו 2 דברים חשובים סביב הכינרת. הוקמה רשות לאומית, אשר תהיה אמונה על שמירה על חופי הכינרת ובנוסף, לאחר שנים של התייבשות, כמה חורפים טובים, הביאו את המים לעלות והחזירו את הכנרת לימים היפים שלה. שתי חידושים אלו, השתלבו היטב עם עולם התיירות המתפתחת סביב הכנרת. ביחוד הדברים אמורים לגבי ענף הצימרים סביב האגם. כעת, כל אחד יכול למצוא צימרים זולים בכנרת וליהנות בנופש שלו, מכל הטוב שיש לכנרת וסביבתה להציע.


שילוב של טבע, עיר ומקומות קדושים

הכנרת היא מרכזו של אזור בעשיר בתרבות, היסטוריה, טבע וגם עתיד. מבחינה גאוגרפית, היא נמצאת על הגבול שבין הגליל התחתון, הגליל העליון ורמת הגולן. יתרון גאוגרפי זה, מעניק לכל אחד מהצימרים הסובבים אותה ייחודיות והוא זוכה לנוף מגוון, אחר ומפתיע. לא רק אזורים כפריים נמצאים לחופיה או בהרים הסובבים אותה. העיר טבריה, שעושה כעת צעדים של התחדשות, מציעה גם היא שלל אתרים ואטרקציות לכולם ועוד לא דיברנו על האתרים הקדושים לכל דת ודת, הסמוכים לאזור הכנרת.

כל זה הופך חופשת צימרים זולים בכנרת, לחופשה מלאה ועשירה כל כך. מכירים את "טיולי הכוכב" שהינו מתפארים בהם כשהיינו יוצאים לחו"ל? אז כך גם השהיה בצימר באזור הכנרת. בכל בוקר אפשר לקפוץ ולטעום מסגנון אחר, מנוף, טעמים ותרבויות אחרות  –  רק תבחרו ובלילה לחזור לצימר למנוחה.


איזה סגנון צימר שתבחרו

האפשרויות הרבות לבילוי ונופש באזור הכינרת, הפכו אותה למוקד משיכה לציבור הרחב ובהכרח, פיתחו כמה אפשרויות לינה. ישנם כמובן אתרי האוהלים על הכנרת, בחופים הציבוריים או בחופים בתשלום. יש כמובן את בתי המלון בדרגות השונות בעיר טבריה. אולם, הירוק, בשילוב הכחול, שמציע האזור הפכו את צימרים זולים בכינרת, לאופציה המועדפת על הרוב.

כל אחד יכול למצוא לעצמו צימר איכותי באזור הכנרת. ישנם הצימרים הזוגיים והמפנקים, כאלו שהם שקטים ומאפשרים לכל זוג, להרגיש כאילו הוא בירח דבש. ישנם את הצימרים או הבקתות המשפחתיות ובהם יכולה כל המשפחה לנפוש, בדרך לעוד אטרקציה. אפשר לבחור צימר שהוא צמוד יחסית לכינרת עצמה ואפשר לבחור צימר שהוא בסביבה הקרובה או משקיף עליה ממרום ההרים המקיפים אותה.  בכל סוג של נופש וצימר שתבחרו, הקפידו לבחור צימרים זולים בכנרת ולא תתאכזבו.


מכול טוב

כמובן שכל צימר נבדל מחברו. לכל צימר הייחודיות, השיק, העיצוב וההידור שלו. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. לכן, אנחנו פורשים בפניכם באתר, מגוון רחב של צימרים זולים בכנרת ובסביבתה, כדי שתוכלו להתבונן, לחקור, להשוות ולבחור. יחד אם זאת, איננו מוותרים על איכות. כל הצימרים מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום האירוח והשירות, כדי שאתם תצאו מרוצים מהנופש שלכם.

ניתן למצוא צימרים רבים המכילים סוויטות שינה מפוארות, פינות ישיבה במרפסת פרטית, פינות אוכל מהודרות, מסכי פלזמה משוכללים עם חבילות ערוצים בלוויין, לצד מערכות מולטימדיה מתקדמות, מטבח מאובזר, מקלחת מפנקת וג'קוזי מבעבע. בחצר הצימר, ניתן למצוא מדשאות, פינות ישיבה מפנקות, שולחנות משחק, ערסלים, ריהוט גן, משחקי ילדים ועוד ועוד.

רוצים להתפנק עוד, ניתן להזמין מגוון טיפולי ספא, ארוחות בוקר עשירות מהמטבח הגלילי ופינוקים נוספים לאווירה מושלמת. רוצים למצוא משהו סולידי יותר לכל המשפחה שגם לא יעלה הרבה כסף – גם את זה ניתן למצוא. איש איש לפי טעמו והנאתו.


האתר שמביא לכם צימרים זולים בכנרת

אזור הכנרת, עודנו ממשיך להוות מוקד משיכה לנופשים מכל הגילאים והסוגים. יש הרבה מה לעשות סביב הכנרת אבל אם אתם רוצים גם להתפנק וגם ליהנות, צימרים זולים בכנרת, המציעים גם רמת אירוח גבוהה, מפנקת ואיכותית, יהיו הדיל הטוב ביותר עבורכם. היכנסו לאתר ובחרו ואנחנו בטוחים, שגם אתם תהפכו בקרוב את הכנרת, לאזור הנופש המועדף עליכם.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים