דובים למי שאוהבים

דובי היא אולי החיה השנייה שכל ילד וילדה אוהבים, אחרי חד הקרן או סוס הפוני. יש כאלה שיכעסו ויאמרו שאין שום תחליף לדובי כחיה האולטימטיבית האהובה ביותר על כל אחד- צעיר ומבוגר, בן או בת. לדובי יש פרווה חומה ומלטפת, מראה מגושם וחמוד וחיבוק דוב שאין לו אח ורע.

החנות האינטרנטית עדן דובים מספקת לכם מגוון גדול ועשיר של דובים מכל הצבעים ומכל הסוגים – דובי פרווה ענק, דובי בצבעים עליזים וכאלה שאפילו מפיצים אור – הכל נמצא כאן!

אילו דובים אפשר להזמין דרך האתר?

באתר עדן דובים, המשמש כחנות אינטרנטית, אפשר להזמין דובי פרווה ענק בגדלים שונים – החל מחצי מטר ועד שלושה מטרים (!). הדובים כולם איכותיים ומיוצרים על פי טכנולוגיה אמריקאית איכותית ומתקדמת – כזו שדואגת לכם למילוי בד של עד 100%, בניגוד לשאר המתחרים שחוסכים בחומר. כאן הסחורה מעולה ואיכותית, כך שמי שתקבל את המתנה לא תפסיק לחבק אותו!

אפשר לבחור על פי ראות עיניכם את הצבעים של הדובי שלכם – חום כהה, חום בהיר, וורוד, תכלת, לבן, צהוב ועוד. יש גם כל מני תוספות מעניינות שאפשר להוסיף לדובי, כגון עניבה או פפיון.

למי להזמין את מתנת החום הזו?

נכון שילדים קטנים אוהבים לשחק עם בובות וצעצועים, ובמיוחד עם דובי ענק – אבל אפשר להביא לא רק לילדים קטנים. נהוג ומקובל בכל העולם המערבי לתת דובי פרווה ענק לבת זוג או חברה ביום האהבה, יום ההולדת או טו באב. אפשר כמובן להעניק את המתנה הזו לאישה נשואה, לאחות קטנה, לבת שלכם וכדומה. למעשה, אפשר להביא לכל אדם שמתחבר לדובים, כזה שהם עושים לו טוב על הנשמה.

לקנות דובי באתר בטוח- על בטוח

קניות באתרי האינטרנט יכולות להיות מלוות בסכנות, אך כאן אין שום בעיה עם האבטחה – האתר הינו מאובטח והחברה אמינה ומקצועית. עדן דובים מכרה כבר למאות רבות של לקוחות מרוצים שכל אחד מהם משתגע על הדובי הענק והאיכותי שהם קיבלו. האתר מתחייב שתהיו מסופקים ב100%.

אפשר לקנות את האתר באמצעות פרטי האשראי שלכם או דרך העברה בביט באתר, זה בטוח ביותר והפרטים שלכם נמחקים מייד לאחר הרכישה, כך שאין שום סיכון של גניבת פרטים. בכל מקרה, תוכלו לבצע את התשלום באמצעות העברה בנקאית בפניה ישירה אל בעלי החנות.

דואגים לסיפוק החם שלכם

אמרנו שאנחנו מתחייבים שתהיו מרוצים ואנחנו אכן עומדים במילה – בכל שאלה ובפניה תוכלו להשיג אותנו באתר או במספר הטלפון המופיע בו. לא מרוצים מהדובי? רוצים לשנות צבע? אין בעיה – ניתן לשנות את צבע הדובי למשהו אחר. תוכלו גם לשנות בטלפון כל עוד לא יצאה ההזמנה לדרך.

החנות האינטרנטית עדן דובים מבטיחה לכם איכות ורכות שלא תמצאו בשום חנות דובים אחרת!

 

 

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים