צימרים בצפון זולים ושקטים – לבידוד מרצון

 

צימרים בצפון זולים ושקטיםבתקופה האחרונה כולנו חווינו בידוד שלא מרצון. הקורונה השפיעה על חיי כולנו, גם אם לא הינו בקבוצת סיכון וכפתה עלינו בידוד ביתי. בני הגיל השלישי, הורים וגם ילדים, נאלצו לשהות זמן רב בבית ולהתנתק מהסביבה. למרות שנשמעו קולות של אי שביעות רצון אצל רוב האנשים, יש כאלו שגילו גם צדדים חיוביים. אם כך, אין זה מפתיע לגלות כי יש הרבה אנשים אשר מבקשים להתבודד מרצון.

 

איננו מדברים חלילה על שהות בחדר קטן וסגור אלא על נסיעה להיות בשקט רק אתם עם עצמכם. מנוחה לגוף אבל גם לנפש. שקט שיאפשר לכם לנקות את הראש ולהתחבר לעצמכם. בלי הפרעה ובלי הסחות דעת. דברים מן הסוג הזה ניתן למצוא ולהשיג כאשר מגיעים לצימר מבודד ושקט. נסו בעצמכם ורק תרוויחו. אם אתם אנשים עסוקים, שרצים ממקום למקום ביום יום ואין להם רגע של מנוחה, צימרים בצפון זולים ושקטים – יעשו לכם רק טוב.

 

צימרים בצפון – למה שנתבודד מרצון?

כל אחד מאתנו זקוק לקצת שקט. אורח החיים המודרני דורש מאתנו להוציא אנרגיה רבה כל הזמן. לנסות, לרדוף ולהשיג. הרעש שאופף אותנו כל הזמן, השאון וההמולה, משפיעים עלינו ועל בריאותינו. זו לא רק בעיה שלכם אלא של כל העולם המערבי המודרני. אנחנו כמובן לא יכולים להפסיק להתפרנס, להפסיק לדאוג לילדים שלנו או לא להמשיך לנוע ולהתקדם. אבל אנחנו כן יכולים מידי פעם, לנסות ולעצור לרגע קט. רק להירגע על ידי יציאה לנופש במבחר צימרים בצפון זולים, מבודדים ושקטים.

 

מי יוצא לנפוש באותם צימרים בצפון זולים ושקטים?

כאמור, זה מומלץ לכולנו. בניגוד למה שחושבים, לא צריכים להיות תימהוני או חובב טבע כבד על מנת לצאת לצימרים השקטים. למעשה, רוב הנופשים בצימרים הללו הם אנשים כמוני כמוכם, שרק רוצים לצאת רגע להפסקה מכל הבלאגן שמסביב, להיות ביחד – רק הם, הנוף המשגע מסביב והשקט. לטעון מצברים ולחזור רגועים, שלווים ובריאים הרבה יותר.

 

יש הבדל עצום בין מלונות, כפרי נופש, וצימרים רגילים לעומת הצימריםה שקטים. ההבדל אינו מצוי בפאר או בפינוקים הייחודיים שתקבלו. גם את אלו וגם את אלו – תקבלו בכל הסוגים. אלא שבניגוד לרעש ולהמוניות שתמצאו בבתי המלון או האפשרות לראות עוד אנשים הגרים במתחם הצימרים לידכם, בצימרים השקטים והמבודדים, אתם תהיו לגמרי לבד. גם אם מדובר במתחם צימרים, בו יש כמה צימרים, הרי שהצימרים יהיו רחוקים אחד מהשני- כך שתרגישו לבד, כאילו אתם היחידים בעולם.

 

מה מאפיין צימר שקט?

כאמור, צימרים בצפון זולים ושקטים, אינם שונים מכל צימר יוקרתי אחר. לרוב, הם יהיו בלב הטבע, ביחוד בצפון הארץ שם הטבע המגוון במלוא פריחתו והכל ירוק, לא משנה באיזו עונה. הצימר יכול להיות באמצע מטע, פרדס, על צלע הר, עם נוף מדהים והרבה מהשקט שמסביב.

 

למרות שרבים רוצים להתנתק גם מהטכנולוגיה ומנצלים את הנסיעה למבחר צימרים בצפון זולים ומבודדים, כדי להשאיר מאחורה את היום יום, לנתק טלפונים ולהתנתק מההודעות של הבוס, זה בסופו של דבר נתון רק להחלטתכם. הצימרים עצמם, מפוארים ואיכותיים ומצוידים בכל הקדמה והטכנולוגיה הנדרשת – כמו אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה רב ערוצית ומטבח מפואר וחדשני. לצד זאת תמצאו גם את הפינוקים הכי טובים ומפוארים.

 

דבר אחד נוכל להבטיח לכם, בעלי הצימרים מודעים לרצון שלכם לקצת שקט ולכן תזכו מהם לכזה. אף אחד לא יטריד אתכם ולעיתים תמצאו גם סלסלת פירות, בקבוק יין או שוקולד – שיעניקו עוד קצת אווירה.

 

 

צימרים בצפון זולים ושקטים – הזדמנות לשוב ולחזור שוב

אם תנסו פעם אחת, תבינו על מה אנחנו מדברים. כל אחד צריך מידי פעם לצאת ולהתאוורר בשקט. זה טוב לנשמה, זה טוב לרוגע הנפשי, זה טוב לרומנטיקה וטוב לצבירת הכוחות. מה שמיוחד במבחר צימרים בצפון זולים ושקטים שיש באתר שלנו, זה האפשרות לעשות זאת יותר מפעם בשנה. המחירים הזולים, הקרבה כיום של צפון הארץ –רק כשעה וחצי נסיעה מהמרכז והיתרונות הרבים של נוף שקט ואווירה שלוה ורגועה – הופכים את סוג הנופש הזה למשהו שאפשר לעשות כמה פעמים בשנה, בלי להרגיש חסרון כיס.

אז אם גם אתם בוחרים להתנתק מהרעש וההמולה של החיים הרגילים ולהתחבר לעצמכם, הגעתם למקום הנכון. באתר שלנו מבחר צימרים בצפון, זולים, שקטים, מפנקים ומפוארים, כך שכל אחד ואחת מכם יוכל למצוא את הטוב ביותר עבורם.

 

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

אתר קופונים ומבצעים

תוכן עניינים